Evenement details

Lezing ETAP historie

zaterdag 1 februari 2025

 
Inschrijfperiode
zondag 5 januari 2025 t/m dinsdag 21 januari 2025
Locatie
Van der Valk in Ridderkerk
Aantal deelnemers
maximaal 45
Aantal beschikbare plaatsen
45
 
Na enig speurwerk hebben we contact gelegd met de heer Filip van Bael, voormalig hoofdontwerper van ETAP Yachting. De heer van Bael wil graag met ons zijn ervaringen en kennis m.b.t. de historie en ontwikkelingen van ETAP Yachting delen en ons de gelegenheid geven hierover vragen te stellen. De heer Michael Joris, zoon van de oprichter van ETAP Yachting, zal deze bijeenkomst waarschijnlijk ook bijwonen.
 
bouwbootbinnen-97
Vragen die je wilt stellen gaan over alle relevante onderwerpen mits niet te gedetailleerd. Vragen over constructies, design, onderhoud, zeilvoering, etc. etc. maken kans op inhoudelijke beantwoording.
 
Het programma ziet er als volgt uit:
 
Programma bijeenkomst:
13.00 - 13.30    inloop / binnenkomst koffie/thee/fris
13.30 - 15.00    presentatie door de heer Van Bael. Voor de details over inhoud zie   de “speciale” nieuwsbrief van 27 november 2024
15.00 - 15.30   pauze -  drankjes in de foyer bij de zaal
15.30 - uiterlijk 17.30  Q&A  stuur je vragen vooraf op
17.30 - 18.30   napraten / borrelen met een snack
 
Na het nodige zoekwerk is gekozen voor de locatie Van der Valk in Ridderkerk. We huren  een zaal op de 1e verdieping, kijk bij binnenkomst of vraag bij de receptie welke zaal dat is.
Parkeerruimte is er voldoende en gratis. Het trein- en busstation zijn op loopafstand, zie de site van het hotel voor de details (https://www.hotelridderkerk.nl/contact#route).
 
Het evenement is "geheel  verzorgd" met keuze uit dranken bij binnenkomst en in de pauze. Na afloop is er gedurende een uur een arrangement met "onbeperkt drinken" en diverse hapjes, nootjes, etc.  Een mooie gelegenheid om na te praten en de plannen voor 2025 met elkaar te bespreken.
Het evenement staat open voor leden en hun partner of introducé mits de contributie 2025 is betaald en natuurlijk de eigen bijdrage.
Dankzij de bijdrage uit de verenigingskas zijn de eigen kosten voor dit evenement beperkt tot 25 Euro voor een lid en 30 Euro voor partner/introducé. Gezien de betaalverplichtingen voor de zaal die we zijn aangegaan is er geen restitutie mogelijk. 
Deelname wordt door mij halverwege januari bevestigd en volgorde van betaling is leidend als er meer geïnteresseerden zijn dan plaatsen (45).
Aanmelden is een drie-stappen plan en dat doe je uiterlijk 20 januari as.:
* het juiste bedrag overmaken op de ING rekening: NL39INGB0003 0254 27 t.n.v. Etapclub onder vermelding deelname lezing Etap
* een email sturen naar retseemgninnep.[antispam].@etapclub.nl met vermelding voor- en achternamen deelnemers en mobiele telefoonnummer van het lid. 
Vermeld in deze mail ook je vragen voor de heer Van Bael. Ik zorg dat hij deze tijdig ontvangt zodat hij zich hierop kan voorbereiden
* je meldt je aan op de website zodat de leden kunnen zien wie er deelneemt
Ik kijk uit naar een bijzondere en historische bijeenkomst in aanwezigheid van veel geïnteresseerde leden en partners/introducés.
Bij vragen stuur een mail naar retseemgninnep.[antispam].@etapclub.nl

 

 

 

 

© 2024 Etapclub Nederland