Login Etapclub

    Onthoud mij     Gebruikersnaam/wachtwoord verloren?  

Ervaringen met de etap 34s met tandemkiel

  • Philip
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
8 jaren 5 maanden geleden #6801 door Philip
Beste zeilers

Een etap 34s met tandem kiel staat in mijn belangstelling. Graag zou ik van jullie ervaring gebruik willen maken. Ik ben benieuwd naar de zeilervaringen met een dergelijke kiel. Ook een lijstje met plussen en minnen van dit schip zou ik erg op prijsstellen. Verder is er ooit een eenkeer een test geweets tussen twee uitvoeringen van dit schip, één met diepe kiel en de ander met de tandemkiel. Ik zou die test ook graag willen lezen. Kan iemand mij daaraan helpen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
  • Element
  • Bezoeker
  • Bezoeker
8 jaren 5 maanden geleden #6804 door Element
Beantwoord door Element in topic Ervaringen met de etap 34s met tandemkiel
Beste Philip,

In het club menu staat in de Techno database veel meer informatie over de 34s. Waaronder drie andere testen.

De 34s met tandemkiel komt niet zo heel vaak voor. De kiel van 1.45 die wij hebben komt wat vaker voor en de diepe kiel nog wat vaker. Etapclubleden met een 32s en een 30i zijn erg tevreden ove de tandemkiel.

Wij hebben nu 8 jaar een 34s en er vele mijlen mee gevaren.Het is een heel fijn schip. Een goede zeiler, zowel met weinig wind door het relatief grote zeilopperrvlak als met veel wind. Verder ruim van binnen en erg confortabel voor langere reizen op zee en langer verblijf aan boord.
Als je specifieke vragen hebt (op de tandemkiel na) kan je deze altijd stellen.

Waar staat de 34s te koop waar je interesse in hebt?

groet,
Harald

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: CascadeElement
Tijd voor maken pagina: 1.157 seconden